Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилни обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    бе те и моите обороти така правят напоследък - ръчка и като спра държат 3к обороти и не мърда от там - гася и като я запаля пак всичко е нормално дали е от МПХ или чипа ?
    alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
      бе те и моите обороти така правят напоследък - ръчка и като спра държат 3к обороти и не мърда от там - гася и като я запаля пак всичко е нормално дали е от МПХ или чипа ?
      На колегата WhitePower правеше така от пробити кабели за свещите... Явно се ошашква ЕКУ-то нещо, ненам.

      AR 145 QV '97

      Comment


      • #63
        довечера ще разбера дали е от там
        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

        Comment


        • #64
          Колеги, ще вдигна тая тема, защото мисля скоро да разкача машината и да й почистя дроселовата клапа и стъпковото моторче. Преди време ми се беше наводнил лаптопа, купих си един контактен спрей да чистя окислените връзки и сега се чудя дали същия тоя спрей ще ми свърши работа и при чистенето на клапата и стъпковия. Моля ако може някой, който е по-... в час с тия работи да ми каже Мерси предварително.

          Ето и снимки на контактния спрей:

          http://img4.imageshack.us/img4/1037/s1057032.jpg
          http://img2.imageshack.us/img2/4743/s1057033.jpg
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
          Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
          Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

          Comment


          • #65
            Аз просто свалих отново целия дросел /този път сам, не се доверих на никакви майстори/. Изчистих всичко с коресилин до блясък и сега, 20 дни вече, сичко е на 6. Просто нямам забележки никакви.
            Да не чуе дявола, чук чук.
            ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
            ПЛОВДИВ

            Comment


            • #66
              Колеги при мен това с игрането на оборотите е само при студен двигател като покарам малко и се оправя предния собственик каза че, има ламбда сонда за смяна за това правело така апък той е "майстор" ама така като гледам тука може и от друго да е...?
              Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                Аз просто свалих отново целия дросел /този път сам, не се доверих на никакви майстори/. Изчистих всичко с коресилин до блясък и сега, 20 дни вече, сичко е на 6. Просто нямам забележки никакви.
                Да не чуе дявола, чук чук.
                А колега след като го разкачиш тоя дросел и стъпковия мотор налага ли се после някакво нулиране на клапата? Че като четох в други теми из форума останах с впечатлението, че след разкачане/смяна на МПХ се налагало нулиране с компютър на дроселовата клапа
                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                Comment


                • #68
                  Нищо подобно. Сваляш, чистиш, миеш, слагаш пак и моторът пее. Ако е бил там проблемът, разбира се...
                  ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                  ПЛОВДИВ

                  Comment


                  • #69
                    и аз да кажа моята върве6е добре но държе6е 1000 оборота и ускорява6е мудно.от форума ме посъветваха да почистя дебитомера.след операцията запо4на да варира м-у 500 и 1500 оборота когато е по инерция.когато спра и колебаенето спира и държи 900.От форума ме посъветваха да по4истя и дроселовата клапа.след операцията държи 2000 оборота. Ами сега ? кое ще е следващото? и има ли някой който наистина да разбира особено от Бургас?
                    ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                    Comment


                    • #70
                      колеги тоя проблем го имаме много хора и как не се реши кардинално незнам.а при мен започна и да ми гасне играят играят и ми изгасне.защо?

                      Comment


                      • #71
                        имаше виц за Оху-Боху, той казал: нека тези които знаят да кажат на тези които не знаят. Но явно тези които знаят си работят в сервизи и нямат сметка да споделят с индианците
                        ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от stiliyan66 Покажи съобщение
                          имаше виц за Оху-Боху, той казал: нека тези които знаят да кажат на тези които не знаят. Но явно тези които знаят си работят в сервизи и нямат сметка да споделят с индианците
                          Не е това. Просто оборотите могат да играят от много неща и дистанционно е трудно да се каже еднозначно - от това е. Затова и няма генерално решение, на някой му се оправило от едно, а на друг от друго. Ходете на диагностика вместо да си правите експерименти по метода проба-грешка.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #73
                            точно в това е проблема. 3-ма диагностици ми казаха 3 различни неща.след 1-то ми залюляха оборотите и влязох в "отбора".след второто ле клатят но и не падат под 2000.3-я ми каза да сменя клапа,маф и степ мотор. смених него
                            истината е проста и лесна но още не сме я прозряли. това с пин 15 е добро инфо за размисъл...
                            ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                            Comment


                            • #74
                              колеги ако искаме да сме като европата трябва да не сме толкова гадни и алчни.от познат които кара и тои алфа но в германия ми каза че и тои е имал проблем нещо с електрониката и в сервиза където я закарал хората за да намерят проблема са му слагали нови части докато не са го отстранили и са му сменили само проблемната.не като тук куписи това ако не е от това си купи онова и накрая получаваш инфаркт.неможе ли и тука да е така.

                              Comment


                              • #75
                                ако аз разбера не6то по проблема,ще кажа на всички днес купих дебитомер за алфата.На BOSCH Е ,номер 0280218019, цена :135 лв. заедно с тръбата (от ауто+) лампата на инжекциона изгасна веднага. Оборотите ми обаче стоят около 2200.Какво ще правим сега??
                                ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

                                Comment

                                Working...
                                X